עו"ד בוארון: "יש פה ניסיון השתלטות על המדינה"

אייל ראובן No Comments on עו"ד בוארון: "יש פה ניסיון השתלטות על המדינה"

יו"ר ארגון לביא שעתר נגד מינוי של מני מזוז ליו"ר הוועדה למינוי בכירים אומר לגדסי ופרידמן ב"מהדורת סוף השבוע": "גלי בהרב מיארה אומרת שהמינוי הזה הוא נחוץ כי זה שומר סף שלא יכול להיות תלוי לחסדיהם של פוליטיקאים. אם כן, למה הוא בעצמו לא מינה את פרקליט המדינה שהוא חשוב לא פחות בתור שומר סף?" | האזינו

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילום: Yonatan Sindel/Flash90

עו"ד אביחי בוארון, מועמד הליכוד לכנסת, המשמש כיו"ר ארגון לביא, שהגיש את העתירה לבגץ נגד מינוי מזוז שוחח עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן ב"מהדורת הבוקר". "אני מכהן כראש ארגון לביא, אנחנו עתרנו נגד המינוי ההזוי של מני מזוז. מדובר בוועדה שמאשרת את המינויים הכי בכירים במדינה" פתח בוארון.

"שממשלת המעבר הקודמת רצתה למנות פרקליט מדינה, הגיעה עתירה למני מזוז, והוא פסק בעצמו שאי אפשר למנות מינוי קבוע בתקופת ממשלת מעבר" הסביר בוארון.

"גלי בהרב מיארה אומרת שהמינוי הזה הוא נחוץ כי זה שומר סף שלא יכול להיות תלוי לחסדיהם של פוליטיקאים. אם כן, למה הוא בעצמו לא מינה את פרקליט המדינה שהוא חשוב לא פחות בתור שומר סף?" תהה בוארון.

"אנחנו במצב הזוי, ממש של מדינת עולם שלישי, יש פה ניסיון להשתלט על המדינה של כולנו. זה פשוט הזוי שהיועמשי"ת בכלל התייעצה איתו אתמול עוד על המינוי. אנחנו חוששים מאד שבית המשפט העליון יחליף את הרכב השופטים לשופטים שלא יעשו בעיות עם המינוי. העליון יכול לעשות הכל".

"הרי אם זה לטובת מינוי הרמטכ"ל, שיביאו מינוי זמני שימנה את הרמטכ"ל וזהו. אם מזוז לא רוצה להתמנות למינוי זמני אז שיביאו אפילו שופט מחוזי".

"אני מתמודד בליכוד במקום 41. אני נציג יהודה ושומרון, אנחנו במערכה קריטית להצלת המדינה. הערבים ביהודה ושומרון והערבים בגליל בונים בלי סוף, הם רוצים לייצר רצף של בנייה. גנץ לא רואה שנוצרת פה יישות חדשה במדינה"

"הפלסטינים פשוט יוצרים מציאות בשטח, ואף אחד לא מסתכל על האירוע הזה, לא השב"כ ולא המוסד, אנחנו חייבים לנצח ולעצור את המצב הזה".



0 תגובות